3 juli 2012

Hicka och kissrysningar?

Det har flera gånger känts som att bebisen liksom rycker till i magen så det vibrerar/skakar massa.. Idag tänkte jag att jag skulle googla det för att se vad det kanske kan vara. När jag satt och läste var det några som skrev att det inte var hicka (som jag tänkte att det kanske kunde vara) för det visste dom hur det kändes och det känns helt annorlunda och mer rytmiskt. Helt plötsligt så börjar det kännas som små puffar i en jämn takt! Så jag tror att han hickade precis då :D Hur kul som helst ju!

Svaret på skakningarna kan vara att han ryser till efter att han har kissat eller av någon annan anledning. Men det är visst vanligt att bebisar rycker när dom har kissat, speciellt pojkar, och detta är något som dom kan fortsätta med ett tag efter att dom har kommit ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar