2 augusti 2012

Här var det tyst

Har varit rätt tyst här på bloggen ett tag nu... Det beror dels på att jag har varit uppe i stugan en veckan och dels på att jag är såå trött hela tiden igen. Dom utlovade bilderna på hallen och babynestet kommer så fort jag orkar fota :) Hallen är rätt svårfotad då ljuset är dåligt, men det kommer :) Måste bara städa först, hehe...

Vi har haft en vattenläcka uppe i stugan så golvet och väggarna i hela stora huset var fuktskadade. Pappa och farfar var upp tidigare i sommar och rev ur golv samt sågade ur nedre delen i väggarna, sen har det stått luftavfuktare där och torkar ur allt. Så nu var det dags att fixa allt. Jag och syrran åkte med pappa och hans familj (lillebror och hans mamma) upp dit för att komma bort lite en stund, fota lite och så. Tyvärr blev det ingen tur på fjället då jag kände att jag inte riktigt skulle orka det.

Vi kom hem igen i söndagskväll men dom andra stannar en och en halv vecka till, dom har liksom inte så mycket val.. Det måste ju bli klart. Det såg väldigt bra ut det som var klart nu när vi åkte i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar