10 augusti 2012

Köket!

Vi har varit i behov av att byta bänkskivorna i köket då dom gamla var fuktskadade och i julas fick vi en superbra julklapp av svärfar. Nya bänkskivor och nytt kakel! Det är bara det att sen vi rev ner kaklet strax innan jul så har vi varit utan pga olika anledningar, men nu äntligen så har vi fått upp det nya kaklet! Det blev hur bra som helst :D

Så idag har jag roat mig med att torka av och ställa ordning alla saker i köket. Det är lite målning som behöver göras men det tar jag nån annan gång, kanske nästa vecka om jag orkar :) Så här ser det i alla fall ut




Slänger in en bild på hur matdelen ser ut också :)

Innan hade vi bänkskivor i trä och svartmålat kakel. Kaklet var terrakottafärgat när vi flyttade in och jag tyckte att det påminde lite väl mycket om spya så det målade vi över med kakelfärg direkt när vi flyttade in.


5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Yepyep :D Helt awesome! Fräscht som fan :)

      Radera
  2. Kanonfint! Förstår att ni är nöjda! =) (och ytterligare en sten av dåligt samvete har försvunnit från Mickes hjärta... ;) Du ska veta att det har gnagt i honom att han inte har hunnit med att hjälpa er... Bra att ni fick hjälp från annat håll! =) )
    Kram!

    SvaraRadera