23 augusti 2012

Tar igen mig

Idag har jag städat hela lägenheten! Det känns skönt, var så otroligt länge sen jag orkade skura golven men idag så! Men det tar lite på kroppen att städa nu för tiden, fogarna i korsryggen gör ont, ländryggen gör ont och energin tar ju helt slut!

Så nu sitter jag här i soffan och tar igen mig, Björn sitter bredvid och spelar CoD med en kompis (online, så hans kompis är inte här). Det är lite kul att lyssna på alla ord dom har för olika platser på banorna, grishuset sa han nyss, undergången tror jag nåt ställer heter, lejonklippan, fnutten... Ja, det finns en del olika platser med konstiga namn.
Fötterna på bordet och kudde bakom ryggen, det är det som är skönast just nu! :)
 
Vad jag ska hitta på nu vet jag inte riktigt.. Det blir nog nåt avsnitt av Pretty little liars till att börja med i alla fall :)

2 kommentarer:

  1. Hehe dessa strumpor är ju lika söta som när vi köpte de. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, ja dom är supersöta :) Och hur sköna som helst! :D

      Radera