13 oktober 2012

Magen vecka 39 (38+0)

Fyra dagar kvar och så här ser vi ut idag ^_^



Jag har väl egentligen inte så mycket att säga.. Igår var Belle här, vi skulle färga mitt hår så att det är gjort innan bebisen kommer, men hon köpte fel färg så jag måste byta den först. Vi bakade cupcakes i alla fall! Sen på kvällen var jag och Björn med hans mamma och hennes sambo hos Björns mormor och spelade spel, så vi bjöd på cupcakes där. Dom blev riktigt goda!

Såhär såg dom ut i alla fall :) Vaniljmuffins med citronfromage och sugarpastedekorationer :D


2 kommentarer:

  1. Sluta var asduktig på att göra cupcakes. Får ju komplex över min usla kunskap inom bak!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick massa koola verktyg av Björn i för tidig födelsedagspresent så nu är det hur lätt som helst!

      Radera